اضافه کردن شکلک به کیبورد آیفون از طریق کیبورد Emojo

اضافه کردن شکلک به کیبورد آیفون از طریق کیبورد Emojo

اضافه کردن شکلک به کیبورد آیفون از طریق کیبورد Emojo

با استفاده از کیبورد Emojo به کیبورد آیفون خود شکلک اضافه کنید

پشتیبانی از برنامه‌های کیبورد شخص ثالث یکی از قابلیت‌های مهمی است که در زمان iOS8 به سیستم عامل iOS اضافه گردیده است. این قابلیت سبب بیشتر شخصی سازی کردن کیبوردهای اپل آیفون و آیپد شده است تا همپای رقیب خود یعنی اندروید ترقی کند. این کیبوردها علاوه بر زیبایی ظاهری از امکانات ویژه و جالبی نیز برخوردار هستند. اما باید افزود که جابه‌جایی میان آن‌ها در مواقع گوناگون مشکل و ایراد آن به حساب می‌آید. ادغام دو کیبورد حروف/اعداد و شکلک در کیبورد Emojo در iOS صورت گرفته است. شما با استفاده از این برنامه قادر به تنظیم شکلک‌هایی بر روی حروف کیبورد آیفون هستید و در صورت قرار دادن انگشت خود روی حرف مدنظر تایپ شکلک تنظیم شده انجام خواهد شد. شما می‌توانید از این برنامه به صورت رایگان در مدتی محدود استفاده کنید.

ابتدا دانلود و نصب برنامه Emojo را روی گوشی موبایل آیفون خود انجام دهید. سپس به قسمت تنظیمات (setting) گوشی خود بروید و روی General -> Keyboards کلیک کنید. توجه داشته باشید که به کیبورد Emojo تمام اجازه‌ها و دسترسی‌های لازم داده شود. به‌صورت پیش‌فرض در دو ردیف اول حروف شکلک‌های از قبل تنظیم ‌شده قرار دارند. اگر می‌خواهید آن‌ها را تغییر دهید، می‌توانید پس از ورود به برنامه با لمس بر روی شکلک مدنظر و جایگزینی آن با شکلکی دیگر این کار را انجام دهید.

شما قادر به استفاده از کیبورد حروف/اعداد موجود در Emojo فقط در این دو حالت و علامت‌ها خواهید بود. این کیبورد همچون کیبورد قبل از iOS9 فاقد نشانگر خاصی برای مشخص کردن تایپ و نوشتن با حروف کوچک یا بزرگ می‌باشد.

اضافه کردن شکلک به کیبورد آیفون از طریق کیبورد Emojo
اضافه کردن شکلک به کیبورد آیفون از طریق کیبورد Emojo

جمع بندی

افرادی که در هنگام پیام دادن علاقه‌مند به استفاده از شکلک هستند، Emojo یک کیبورد عالی و مناسب برای آن‌ها خواهد بود. تعداد شکلک‌های تنظیم شده بر ردی حروف کیبورد ۲۶عدد می‌باشد. باید خاطر نشان کرد که امکان تنظیم شکلک بر روی اعداد کیبورد وجود ندارد. با این حال، ایده استفاده از کیبورد Emojo بسیار جالب می‌باشد. پیشنهاد ما این است که تمام کاربران آیفون و آیپد از کیبورد Emojo برروی گوشی‌های خود استفاده کنند.

امیدواریم که مقاله اضافه کردن شکلک به کیبورد آیفون از طریق کیبورد Emojo مورد پسند شما مخاطبان عزیز واقع شده باشد.